Ponúkame prácu pre aktívneho a motivovaného HR Asistent Konzultanta (Koordinátora) pre našu pobočku v Námestove. Táto pozícia zahŕňa zodpovednosť za koordináciu, podporu obchodných aktivít a projektov v rámci regiónu. Zároveň ponúka príležitosť zapojiť sa do rôznorodých úloh a rozvíjať svoje zručnosti v oblasti ľudských zdrojov, projektového riadenia a komunikácie.
Náplň práce
- Zabezpečenie procesu náboru pracovníkov podľa požiadaviek klientov.
- Koordinácia a organizácia pohovorov a nástupov nových zamestnancov.
- Zodpovednosť za prípravu kompletnej pracovno-právnej dokumentácie v súlade so Zákonníkom práce.
- Práca v teréne.
- Kompletná následná starostlivosť o zamestnancov.
- Spolupráca a komunikácia s HR oddelením a oddelením interného/externého náboru.
- Zabezpečenie pravidelného reportovania o svojej činnosti a výsledkoch.
- Príprava mzdového podkladu a fakturácia.
Benefity
- Možnosť obchodnej spolupráce SZČO.
- Motivačný odmeňovací systém.
- Priestor pre sebarealizáciu a možnosť realizácie vlastných nápadov.
- Telefón, notebook.
- Zaškolenie a podpora počas celej doby trvania pracovného pomeru.
- Skúsený tím skvelých kolegov.
- Služobný automobil dostupný na pracovné cesty k dispozícii na pobočke.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vítame uchádzačov s predchádzajúcimi skúsenosťami na pozícii koordinátora/náborára so znalosťou HR problematiky a Zákonníka práce.
- Asertívna komunikácia a príjemné vystupovanie.
- Skúsený vodič.
- Časová flexibilita.
- Proaktívny prístup k práci.
- Schopnosť vnímať a včas reagovať na potreby a očakávania klientov.
- Schopnosť nadväzovať kontakt a budovať vzťahy.
- Znalosť Zákonníka práce podmienkou.