Rozmýšľaš nad kariérou Koordinátora? Vidíš svoju budúcnosť v práci s ľuďmi? My sme rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť, projekty nám neustále pribúdajú a šikovných ľudí nikdy nie je dosť, preto sme sa rozhodli prijať medzi nás novú posilu v osobe HR Koordinátora. Rád/a komunikuješ s ľuďmi a „vieš to s nimi”? Máš angličtinu na komunikatívnej úrovni? Nevadí ti riešiť rôzne problémy a úlohy, možno i mimo rámca svojej pracovnej náplne – nepoužívaš vetu: ”toto nemám v popise práce.“ Ak sú tvoje odpovede: áno, si tu správne a pokračuj v čítaní, kde sa dozvieš, čo všetko od teba očakávame.
Pracovné povinnosti:
- samostatné vedenie zverených projektov
- selekcia kandidátov
- organizovanie a zúčastňovanie sa náborových aktivít
- vybavovanie a vedenie výberových konaní a následných nástupov
- realizovanie nástupov nových dočasne pridelených zamestnancov u klienta vrátane kompletného servisu požadovaných služieb
- zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov, evidencia ubytovaných zamestnancov, monitoring ubytovacích zariadení
- príprava a spracovávanie podkladov k nástupom zamestnancov
- kompletná starostlivosť o zamestnanca
- komunikácia s dočasne pridelenými zamestnancami a riešenie ich požiadaviek a problémov na zverenom projekte – preukazy ZP, mzdy, zálohy, ubytovanie, doprava, OOPP, atď.
- práca v teréne
- poradenstvo a konzultácie pre existujúcich klientov
- vedenie projektovej a internej administratívy
- administratíva a reporting
- vhodný kandidát z okolia Žiliny
Ponúkané výhody:
- zaujímavá práca v silnom zázemí v perspektívnej oblasti
- interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
- služobné auto na pobočke
- notebook a mobilný telefón
- firemné oblečenie
- pružný pracovný čas
- podpora zdravého životného štýlu
- nápoje na pracovisku zadarmo
- bonusy pri životných udalostiach
- finančný príspevok na stravovanie
- príjemné pracovné prostredie v perspektívnej oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť AJ aktívne slovom aj písmom
- min. stredoškolské vzdelanie
- prax min. 1 rok na pozícii koordinátora
- znalosť MS Office
- časová a priestorová flexibilita
- komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
- tvorivosť, samostatnosť, rozhodnosť
- schopnosť organizovať
- ťah na bránu
- zmysel pre pochopenie zákazníka
- schopnosť nadviazať kontakt