Ak hľadáš stabilnú a dynamickú prácu v príjemnom, modernom prostredí a v skvelom zohratom kolektíve, si tu správne.
My hľadáme zodpovedného a aktívneho kolegu/kolegyňu na pozíciu strategického nákupcu.
Aké budú Tvoje úlohy?
- hľadanie možných úspor s existujúcimi dodávateľmi priameho materiálu a služieb
- zabezpečenie výberových konaní a tendrov pre priame a nepriame materiály
- príprava a uzatváranie zmlúv s dodávateľmi
- vedenie obchodných jednaní o dodacích podmienkach a cenách
- pravidelné návštevy u dodávateľov nových i súčasných
- kontrola dodržania termínov a vedenie, dopĺňanie databázy dodávateľov
- výber dodávateľov za účasti R&D oddelenia pri nových projektoch
- zodpovednosť za ročné hodnotenie dodávateľov
- zodpovednosť za procesy ROHS, REACH
- podpora oddelenia logistiky pri opakovaných problémoch s dodávkami materiálu
- aktívna spolupráca a pravidelná komunikácia s inými oddeleniami, úsekmi a aj dodávateľmi
- spolupodieľanie sa na tvorbe a plnení stratégie nákupu spoločnosti
- pravidelné mesačné reportovanie vedúcemu oddelenia
Ponuka benefitov:
- perspektívna práca v medzinárodnej spoločnosti s adekvátnym mzdovým ohodnotením
- práca v dynamickom prostredí
- zabezpečený adaptačný proces
- možnosť osobného a profesionálneho rozvoja
- jazykové kurzy počas pracovnej doby – hradené zamestnávateľom
- sociálny program a systém benefitov
- moderné fitnescentrum a masáže pre zamestnancov priamo vo firme
- apartmány v Tatrách určené na rekreáciu zamestnancov
- letný ” Family Day” s rodinami
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa
- prax a skúseností v nákupe sú PODMIENKOU
- skúseností a prax s auditovaním dodávateľov a samostatným vedením obchodných rokovaní + s technickým nákupom a znalosť čítania technických výkresov sú výhodou
- plynulá znalosť anglického jazyka- vedenie obchodných rokovaní
- vedomosti z oblasti nákupu hutných materiálov, elektrotechnických komponentov, služieb a technológií sú vítané
- znalosť nemeckého jazyka je veľkou výhodou kandidáta
- schopnosť výbornej komunikácie a vyjednávania pri obchodných stretnutiach
- ochota cestovať v rámci EU
- vodičský preukaz- aktívny vodič
- aktívny prístup k práci
- odolnosť voči stresu, samostatnosť, zodpovedný prístup
Ostatné znalosti:
- Microsoft Word, Excel, Outlook – pokročilý
- hospodárska korešpondencia, fakturácia, skladové hospodárstvo – základy
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a spĺňate kvalifikačné predpoklady, pošlite nám svoj životopis v Slovenskom aj Anglickom jazyku.