fbpx
Zavolajte nám bezplatne:

Náplň práce

  • Zodpovedá za riadenie zákazníckych reklamácií kvality, za všetku komunikáciu problémov zákazníka do vnútra výrobného závodu a externú komunikáciu s ním.
  • Je zodpovedný za implementáciu, riadenie a dodržiavanie štandardov kvality podľa IATF.
  • Zodpovedá za vedenie rôznych tímov v prípade reklamačného konania.
  • Aktívna komunikácia s výrobným závodom a podpornými oddeleniami spoločnosti.

Základná mzda od 1 900 € fix mesačne + odmena (fix mzda závisí od skúseností a praxe kandidáta).

Benefity

  • Priestor dohodnúť si atraktívne platové podmienky individuálne podľa skúseností.
  • Rôzne zamestnanecké výhody a benefity – budú prezentované na osobnom pohovore.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Nutnosť praxe min. 3 roky na obdobnej pozícia.
  • Požadovaná prax a skúsenosť zo zákazníckou kvalitou.
  • Nutnosť – anglický jazyk B2 min.
  • Čaká vás tímová práca, no zároveň aj nevyhnutný pre samostatnosť a zodpovednosť.

Zobraziť viac ponúk:

Máte záujem o túto pracovnú ponuku? Zanechajte nám svoj kontakt a my sa Vám ozveme.

Zaslanie životopisu nie je v tomto kroku povinné, avšak výrazne urýchli celý proces. Ak ho nemáte pripravený, vytvorte si ho za pár minút vďaka našej šablóne MAXIN’S.

Ďakujeme za Váš záujem
V prípade, že chcete dostávať relevantnejšie pracovné ponuky, poprosíme o doplnenie údajov.
Enter your full name.
Enter your phone number.
Enter your email address.
Zadajte miesto výkonu práce.
Sem presuňte Vás životopis
Vložiť životopis

Správa sa odosiela ...

Thank you. We are recording the completion of your data.
We will contact you as soon as possible.

If you want to fill out the form again, click on this link.

Neváhajte nás kontaktovať
Nenašli ste pracovnú ponuku, ktorú ste hľadali?

Volajte na bezplatnú infolinku

0800 365 800

   

alebo nám zanechajte svoj telefonický kontakt

Enter your phone number.
Súhlaste so spracovaním osobných údajov.

Správa sa odosiela ...