Ako Service Desk Specialist sa staráš o servisné požiadavky a incidenty našich koncových užívateľov v celej skupine Gronbach.
Páči sa ti kombinácia komunikácie a technických znalostí a dokážeš budovať a udržiavať dôverné vzťahy? K úlohám pristupuješ iniciatívne a rýchlo nachádzaš vhodné riešenia, ktoré dokážeš odhodlane realizovať? Tak sa pridaj k nám!
Tvojou úlohou bude nasledovné:
- príjem a spracovávanie hlásení o poruchách a servisných dopytoch telefonicky, alebo e- mailom (podpora prvej a druhej úrovne),
- analýza problémov, identifikácia a implementácia adekvátnych riešení, starostlivosť o databázu dopytov,
- postúpenie dopytov, resp. nevyriešených problémov užívateľov na najbližšiu vyššiu úroveň podpory,
- poskytovanie spätnej väzby a podpory kolegov pri riešení problémov,
- dokumentácia dopytov a otázok,
- monitorovanie a údržba IT systémov,
- neustále prehlbovanie a rozširovanie si IT odborností.
Ponuka mzdových podmienok a ďalších výhod:
- stabilné pracovné prostredie v renomovanej spoločnosti so zahraničnou účasťou,
- zabezpečený adaptačný proces,
- adekvátne platové ohodnotenie,
- moderné pracovné prostredie,
- moderné fitness centrum pre zamestnancov priamo vo firme, masáže,
- jazykové kurzy a školenia hradené zamestnávateľom,
- letný „Family Day“ aj pre rodinných príslušníkov a ďalšie benefity,
- možnosť pracovať z domu- Home office (čiastočne).
Od uchádzača vyžadujeme nasledovné:
- stredoškolské vzdelanie v oblasti IT technológie alebo skúsenosti v oblasti IT,
- vynikajúce analytické schopnosti a schopnosť riešiť problémy,
- znalosť smerníc ITIL v3 je výhodou,
- orientácia na zákazníka a poskytovanie služieb,
- práca s technológiami infraštruktúry IT (LAN, WLAN, databázy, storage technológie a pod.),
- znalosť MS Office na pokročilej úrovni,
- znalosť nemeckého jazyka,
- Microsoft Office – Pokročilý