Ponúkame prácu pre aktívneho a motivovaného HR Konzultanta (Koordinátora) pre našu pobočku v Námestove. Táto pozícia zahŕňa zodpovednosť za koordináciu, podporu obchodných aktivít a projektov v rámci regiónu. Zároveň ponúka príležitosť zapojiť sa do rôznorodých úloh a rozvíjať svoje zručnosti v oblasti ľudských zdrojov, projektového riadenia a komunikácie.
Náplň práce
- zabezpečenie procesu náboru pracovníkov podľa požiadaviek klientov
- koordinácia a organizácia pohovorov a nástupov nových zamestnancov
- zodpovednosť za prípravu kompletnej pracovno – právnej dokumentácie v súlade so Zákonníkom práce
- práca v teréne
- kompletná následná starostlivosť o zamestnancov
- spolupráca a komunikácia s HR oddelením a oddelením interného/externého náboru
- zabezpečenie pravidelného reportovania o svojej činnosti a výsledkoch
Benefity
- Mzda závisí od skúseností uchádzača (1400 € – 1700 €)
- Možnosť pracovať aj na SZČO
- Motivačný odmeňovací systém
- Priestor pre sebarealizáciu a možnosť realizácie vlastných nápadov
- Telefón, notebook
- Zaškolenie a podpora počas celej doby trvania pracovného pomeru
- Skúsený tím skvelých kolegov
- Služobný automobil k dispozícii na pobočke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- vítame uchádzačov s predchádzajúcimi skúsenosťami na pozícii koordinátora/náborára so znalosťou HR problematiky a Zákonníka práce
- asertívna komunikácia a príjemné vystupovanie
- časová flexibilita
- proaktívny prístup k práci
- schopnosť vnímať a včas reagovať na potreby a očakávania klientov
- schopnosť nadväzovať kontakt a budovať vzťahy
- znalosť Zákonníka práce podmienkou