Hľadáme nového zodpovedného kolegu/kolegyňu na posilnenie nášho tímu v oblasti financií!
Táto pracovná pozícia je na dobu určitú do 30. 6. 2025, pričom ponúka možnosť pre získanie hodnotných skúseností v medzinárodnom prostredí.
Náplň práce
- Účtuje dodávateľské a odberateľské faktúry v súlade so slovenskými zákonmi a rieši prípadné nezrovnalosti s oddelením nákupu a predaja.
- Zodpovednosť za správnosť dodávateľského a odberateľského saldokonta.
- Pripravuje podklady k bankovým úhradám a ich zaúčtovanie do systému.
- Zodpovednosť za spracovanie mesačných DPH priznaní, kontrolného a súhrnného výkazu.
- Účtovanie pokladne.
- Účtovanie interných dokladov.
- Príprava podkladov k reportom podľa potreby.
- Spolupracuje pri mesačnej a ročnej účtovnej závierke.
- Komunikácia a aktívna spolupráca s ostatnými oddeleniami pri riešení otvorených otázok.
Benefity
- Adekvátne finančné ohodnotenie.
- Práca v dynamickom prostredí s možnosťou zdokonalenia odborných znalostí.
- Pohodlné a príjemné prostredie.
- Posilnenie tímového ducha a dobrých vzťahov na pracovisku.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v podvojnom účtovníctve.
- Znalosť daňovej a účtovnej legislatívy SR.
- Pokročilá znalosť MS Office (Excel, Word, Outlook), skúsenosť s ERP systémami (napr. Dynamics NAV).
- Výborné komunikačné zručnosti.
- Aktívna angličtina slovom aj písmom.