Pozíciu obsadzujeme pre nášho inovatívneho klienta v retail oblast ( E-shop / 4 Krajina a budúca expanzia / B2B a B2C).
Náplň práce
- Stratégia: Vytváranie a implementácia marketingovej stratégie pre všetky trhy (SK, CZ, HU, RO). zameranej na rast, akvizíciu zákazníkov a zlepšovanie povedomia o značke.
- Digitálne kanály: Riadnie výkonnostných marketingových kanálov vrátane Google Ads, Meta (Facebook, Instagram), SEO a ďalších nástrojov pre online reklamu.
- Dátová analýza: Sledovanie a analyzovanie dát z kampaní, zlepšovanie ROI, práca s kľúčovými ukazovateľmi výkonu (KPI) a reporting výsledkov.
- Tím a rozvoj: Vedenie a motivovanie marketingového tímu, podpora ich profesionálneho rozvoja a prepojenie medzi marketingovým a predajným oddelením.
- Inovácia: Hľadanie nových trendov, prístupov a technológií, ktoré môžu prispieť k zvýšeniu efektivity a atraktívnosti našich kampaní.
- Cross-channel kampane: Riadenie kampaní naprieč všetkými kanálmi, optimalizácia a prispôsobovanie stratégie podľa potrieb trhu a zmien v správaní zákazníkov.
Benefity
- Priestor dohodnúť si atraktívne platové podmienky individuálne podľa skúsenosť.
- Rôzne zamestnanecké výhody a benefity – budú prezentované na osobnom po hovore.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti: Minimálne 3 rokoy skúseností v oblasti digitálneho marketingu, ideálne v oblasti e-commerce.
- Odborné znalosti: Praktické skúsenosti s riadením kampaní na platformách ako Google Ads, Meta (Facebook, Instagram), SEO, e-mail marketing, CRM a analytické nástroje.
- Analytické myslenie: Schopnosť pracovať s dátami a KPIs, dôraz na ROI, skúsenosti s A/B testovaním, trackingom a optimalizáciou kampaní.
- Komunikačné a leaderské schopnosti: Schopnosť viesť tím (3-10 ludí), efektívne komunikovať a koordinovať s ostatnými oddeleniami.
- Iniciatíva a inovácia: Proaktívny prístup k novým výzvam, schopnosť prinášať nápady a realizovať nové trendy a technológie.