Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta – medzinárodný výrobný závod.
Náplň práce
- Komunikácia so zákazníkmi a riešenie vzniknutých problémov (8D reporty),
- Zodpovedá za riadenie zákazníckych reklamácií kvality, za všetku komunikáciu problémov zákazníka do vnútra výrobného závodu a externú komunikáciu s ním,
- Je zodpovedný za implementáciu, riadenie a dodržiavanie štandardov kvality podľa ISO 9001 a ISO14001,
- Zodpovedá za optimalizáciu procesov pri nábehu nových výrobkov, za kontrolu činnosti ostatných pracovníkov vo výrobnom procese pre zabezpečenie výslednej kvality produktu, za dodržanie cieľov kvality.
- Zodpovedá za kontrolu vzoriek a zdieľanie dokumentovaných informácií o tejto činnosti.
- Aktívna komunikácia s výrobným závodom a podpornými oddeleniami spoločnosti.
Benefity
- Odmena: 1 500 €/mesiac + odmena.
- Priestor dohodnúť si atraktívne platové podmienky individuálne podľa skúseností.
- Rôzne zamestnanecké výhody a benefity – budú prezentované na osobnom pohovore.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- SŠ vzdelanie – technický smer.
- Nutnosť prax min 1 rok na podobnej pozícii.
- Prax v oblasti kvality, hlavne ISO9001, skúsenosti s auditovaním sú vítané. IATF je veľké plus.
- Skúsenosti v oblasti komunikácie so zákazníkmi.
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni – min. B1.
- Dobré organizačné schopnosti, schopnosť operatívne riešiť vzniknuté situácie.