Podporujeme zážitkové vzdelávanie a sprostredkujeme workshopy pre Vašich zamestnancov zamerané na zvyšovanie ich kľúčových kompetencií.
Outsourcing
Prevezmeme zodpovednosť za jednotlivé procesy a vnútropodnikové aktivity, ktoré priamo nesúvisia s hlavnou činnosťou vybranej spoločnosti. Umožníme tak klientovi plne sa sústrediť na kľúčové procesy jeho biznisu.
Prečo outsourcing
- Odbúrame starosti s administratívou spojenou s Vašimi pracovníkmi
- Ponúkame ekonomické poradenstvo a audit účtovných závierok
- Znížime režijne náklady Vašej firmy
- Odbremeníme Vás od sledovania neustálych legislatívnych zmien
- Zjednodušíme Vám administratívne procesy
- Ponúkneme Vám rozsah riešení na základe Vašich potrieb
- Zoptimalizujeme výrobné procesy
- Ponúkame osobný prístup ku každému klientovi
Možnosti outsourcingu
- Mzdové účtovníctvo a personálna agenda
- Zabezpečenie náborového procesu
- Testovanie kandidátov
- Odborné posudzovanie kandidáta alebo zamestnanca
- Dodanie kmeňových zamestnancov alebo brigádnikov
- Služby súvisiace s výrobou
- Vnútropodniková logistika a preprava
- Inventúry a súpisy zásob
- Manažment kvality a triedenie
Postaráme sa o celý proces od A po Z
Od náboru uchádzačov až po prevziatie zodpovednosti za efektivitu
Dohodnite si obchodné stretnutie
Postaráme sa o celý náborový proces, výsledkom ktorého sú kvalifikovaní zamestnanci zodpovedajúci kritériám spoločnosti.
Vzdelávanie a školenia
Zážitkové vzdelávanie je spôsob práce s ľuďmi, pri ktorom sa zážitky využívajú na učenie či rozvoj osobnosti účastníkov. Oproti klasickému je jedinečné v tom, že dochádza k prepojeniu odbornej časti s praktickými aktivitami, pri ktorých si účastníci workshopov nie len zapamätajú podávanú informáciu, ale aj pochopia jej význam pomocou praktických aktivít.
Jedná sa o učenie, ktoré vychádza aj z dôsledkov vlastného konania, hľadania netradičných riešení a spoločného prekonávanie úloh a výziev.
Prínos workshopov
- o prepojenie teórie a praxe
- o učenie na základe získavania praktických skúseností
- o rozvoj kľúčový kompetencií
- o objavenie silných a slabých stránok osobnosti
- o merateľné výsledky v zlepšení tímovej práce
- o zlepšenie komunikácie a medziľudských vzťahov v tíme
- o zapájanie viacerých metód vzdelávania
Workshopy
- Komunikačné zručnosti a vystupovanie pred publikom – Komunikuj efektívne
- Odburávanie stresu a základy neverbálnej komunikácie – Mediálny tréning
- Spoločenský a diplomatický protokol, Dress code – Etiketa v praxi – Image spoločnosti
- Lektor: Mgr. Martina Mečiarová, MBE
Kto je Martina?
Je známa predovšetkým z televízie Markíza, kde pracovala dlhých 12 rokov v relácii Reflex. Pôsobila taktiež v spravodajskej televízii TA3. Pracovala tam ako dramaturgička a neskôr ako PR manažérka. Aktuálne je súčasťou moderného audiovizuálneho prostredia internetovej televízie app.tv. Práve Martina stála pri jej samotnom zrode.
Okrem iného sa naďalej venuje moderovaniu rôznych spoločenských a firemných akcií a už vyššie spomínaným zážitkovým školeniam.
Pre viac info nás neváhaj kontaktovať.